| to pare ciekawostek technicznych od przedstawiciela producenta:/troche sie rozjechalo ale meritum pozostaje/
 
 
 PODSTAWOWE PARAMETRY TECHNICZNE
 Emitowana częstotliwość 34,0 GHz
 Moc nadawania typowa 0,5 mW, maks. 2 mW
 Szerokość wiązki anteny 5° ± 1°
 Wartość działki elementarnej (skok) 1 km/h
 Zakres gwarantowanej dokładności pomiaru od 5 km/h do 250 km/h
 Dokładność pomiaru prędkości
 do 100 km/h
 ponad 100 km/h
 ± 3 km/h
 ± 3 %
 Sposób pomiarów według typu zabudowy
 z radarem
 bez radaru
 z miejsca i podczas jazdy przyjazd, odjazd,
 obydwa kierunki
 pomiary prędkości śledzonego pojazdu (tylko
 podczas jazdy
 i tylko w wersji AD9 C)
 Dane identyfikacyjne o pomiarze uwidocznione na zdjęciu identyfikacja pomiaru zmierzona
 prędkość
 limity mierzonej prędkości
 wartość ZOOM obiektywu
 czas pomiaru z dokładnością do 1
 sekundy
 data pomiaru
 zasięg radaru
 numer zdjęcia
 miejsce pomiaru
 numer seryjny urządzenia
 Rozdzielczość zarejestrowanego obrazu do 4 Mpixeli
 Przeciętna wielkość pliku po kompresji bez strat (kamera 2mln
 pikseli)
 1 MB – zdjęcie czarno-białe
 1,5 MB – zdjęcie kolorowe
 Zakres temperatur pracy od -10ºC do + 60ºC
 od -30ºC do + 60ºC w
 klimatyzowanej skrzyni kuloodpornej
 Napięcie zasilające (AD9 C, AD9 T) 10,8 V do 14,4 V
 Czas eksploatacji na w pełni naładowanym akumulatorze
 bez użycia flesza
 z użyciem flesza
 około 8 godz. z wydajnością baterii 50Ah
 około 150 zdjęć
 Napięcie zasilające (AD9 O, AD9 P) 230 V + 10% ; – 15% /50Hz
 PARAMETRY I FUNKCJE UŻYTKOWE
 - łatwa, intuicyjna obsługa, menu w języku polskim
 - cyfrowa rejestracja wykroczeń ze zdjęciem o rozdzielczości 2 mln pikseli
 - kamera czarno-biała lub kolorowa, dostępne również kamery
 o rozdzielczości 4 mln pikseli
 - dane o wykroczeniu i zdjęcie są zabezpieczone przed niepożądaną ingerencją
 - brak możliwości usunięcia zarejestrowanego wykroczenia, wszystkie zdjęcia są archiwizowane przez
 program do obróbki zarejestrowanych wykroczeń
 - rozróżnianie samochodów osobowych i ciężarowych (po gabarytach pojazdu) z możliwością
 ustawiania oddzielnych limitów prędkości
 i możliwością selektywnego prowadzenia kontroli
 - rozróżnianie kierunku ruchu pojazdów i automatyczne oznaczanie mierzonego kierunku
 (możliwość mierzenia pojazdów odjeżdżających, nadjeżdżających lub w obu kierunkach jednocześnie)
 - możliwość pomiaru pojazdów nadjeżdżających i odjeżdżających podczas jazdy samochodem z radarem
 (wersja AD9 C zamontowana na samochodzie – jedyne urządzenie o takich możliwościach)
 - praca w trudnych warunkach pogodowych
 - praca w warunkach nocnych z lampą błyskową
 - czytelność wszystkich rodzajów tablic rejestracyjnych
 - obsługa radaru jest realizowana za pomocą wyświetlacza z ekranem dotykowym, który równocześnie
 służy jako monitor kontrolny
 - możliwość pracy na statywie (wersja AD9 T) w miejscach, w których niemożliwy jest pomiar miernikiem
 ręcznym
 - zapis danych statystycznych z pomiaru prędkości – zliczanie wszystkich przejeżdżających
 pojazdów, nie tylko przekraczających dozwoloną prędkość (możliwość tworzenia dowolnych statystyk na
 podstawie zarejestrowanych danych)
 INFORMACJE DODATKOWE
 Na zarejestrowanym zdjęciu przedstawiającym pojazd przekraczający dozwoloną prędkość znajdują się
 następujące informacje, jednoznacznie identyfikujące pomiar i pojazd: zarejestrowana prędkość pojazdu,
 kierunek (przyjazd, odjazd), data i czas pomiaru, zasięg radaru, numer pomiaru, numer seryjny urządzenia,
 miejsce pomiaru z obowiązującym limitem prędkości. Widoczna jest również tablica rejestracyjna pojazdu oraz
 twarz. Zdjęcia zarejestrowane przez urządzenie pomiarowe przenoszone są do komputera, na którym przy
 pomocy odpowiedniego oprogramowania są opracowywane oraz archiwizowane. Istnieje możliwość
 archiwizowania fotografii rejestrujących przekroczenie dozwolonej prędkości na płytach CD/DVD.
 Oprogramowanie to ma charakter bazy danych i umożliwia przeglądanie i wydruk zarejestrowanych zdjęć wraz
 z dodatkowymi informacjami identyfikującymi wykonany pomiar. Program do archiwizacji zdjęć umożliwia
 obróbkę komputerową w taki sposób, że wizerunek osób innych niż sprawca zarejestrowanego wykroczenia
 zostaje usunięty. Istnieje możliwość szybkiego wyszukania w bazie danych konkretnego wykroczenia według
 zadanych kryteriów, np. daty, czasu, prędkości, nr rejestracyjnego, nr zdjęcia, danych właściciela pojazdu.
 Zarejestrowane oraz wprowadzone informacje (zdjęcie z opisem) można wydrukować na zwykłym papierze na
 drukarce współpracującej z komputerem w środowisku Windows XP. Oprogramowanie oferuje także
 automatyczny wydruk powiadomień właściciela pojazdu o popełnionym wykroczeniu, wezwań (drukuje także
 koperty) dla sprawcy wykroczenia, karty PRD-5 i mandatów karnych. Istnieje możliwość automatycznego
 pobierania informacji z bazy danych CEPiK. Dodatkowo radar rejestruje dane statystyczne uzyskane na
 podstawie pomiarów. Są to m.in. ilość namierzonych pojazdów, prędkość każdego pojazdu, ilość pojazdów
 przekraczających dozwoloną prędkość, kierunek jazdy, dokładny czas i miejsce pomiaru. Analiza tych danych
 przy pomocy dowolnego arkusza kalkulacyjnego pozwala na określenie np. prędkości średniej pojazdów i
 natężenia ruchu na danym odcinku drogi.
 Radary serii AD9 są stale udoskonalane – obecnie trwają prace nad dodatkowymi funkcjami urządzenia, m.in.
 markowanie miejsca pomiaru
 z systemu GPS (wersja AD9 C i AD9 T).
 Fotoradar AD9C potrafi zmierzyć i zanotować prędkość na zadanym odcinku drogi, umożliwiając dokumentację
 nawet w postaci materiału wideo - posiada tzw. system „provida” ( pomiar prędkości średniej mierzonego
 pojazdu na zadanym odcinku), zapisując obraz na twardym dysku komputera. Opcja ta pozwala również
 ujawniać inne wykroczenie jak wyprzedzanie w niedozwolonym miejscu, przejazd na czerwonym świetle. Wersja
 AD9 C dokonuje pomiaru automatycznie z użyciem pomiaru dokonywanego za pomocą wiązki radarowej ( bez
 konieczności ręcznego uruchamiania i zatrzymywania pomiaru dla każdego pojazdu co jest bardzo istotne
 zwłaszcza dla Straży Miejskich gdzie zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym działania tych jednostek
 wymagają urządzenia samoczynnie rejestrującego wykroczenia, zwłaszcza przekroczenie prędkości). W praktyce
 urządzenie zamontowane w samochodzie sprzężone jest z prędkościomierzem pojazdu (również legalizowanym
 przez urząd miar) i w czasie jazdy pomiar dokonywany jest na podstawie efektu Dopplera (pojazd mierzony
 przecina wiązkę radarową) i w zależności czy jest to samochód nadjeżdżający z naprzeciwka czy pojazd
 wyprzedzający prędkość własna jest dodawana lub odejmowana od prędkości zmierzonej ( tutaj ważne jest aby
 pojazd dokonujący pomiaru zachował przepisową prędkość ponieważ jest ona widoczna na wydruku z
 dokonanego pomiaru, a jej przekroczenie powodowało by konieczność samo ukarania).
 Dokumentacja urządzenia oraz instrukcja obsługi jest w języku polskim. Oprogramowanie do archiwizacji,
 obróbki i wydruku zarejestrowanych zdjęć jest w języku polskim.
 
 
 
 
 
 
 
 Oferujemy do sprzedaży urządzenie typu FOTOIMITATOR – urządzenie do montażu w masztach AD9 P,
 wyzwalające lampę błyskową w momencie przekroczenia przez pojazd dopuszczalnej prędkości zadanej przez
 użytkownika.
 Radarowe mierniki prędkości serii AD9 posiadają zatwierdzenie typu Głównego Urzędu Miar (znak
 zatwierdzenia typu PL T 0441), a wszystkie dostarczane przez nas urządzenia dla odbiorców posiadają
 aktualne Świadectwo Legalizacji Urzędu Miar. Urządzenia spełniają także wymagania w zakresie
 bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony środowiska (Orzeczenie Nr 071/2008 wydane przez
 Laboratorium Badań Urządzeń Telekomunikacyjnych Instytutu Łączności - PIB).
 Na urządzenie producent udziela 24 miesięcznej gwarancji.
 _________________
 NOXO ZRW 350e GPS...    Have a nice trip
   
 
 |